קרדיט: greensport.co.il

כמה פעמים חשבתם לקנות דשא סינטטי ונמנעתם כי חששתם מהמחיר? היום המחירים של דשא מלאכותי משתנים בין חנות לחנות ומאוד תלויים בתקציב שלכם ובגודל שאתם זקוקים. אומנם חשוב שתדעו שדשא סינטטי מחיר משתנה בעקבות סוג הדשא שתבחרו. כלומר, היום יש סיבים סינטטיים מסוימים, שככל שהם צפופים ואיכותיים יותר, כך המחיר יכול לעלות. כאן תמיד נשאלת השאלה – איזה דשא הוא הכי טוב? לא תמיד תקבלו מענה שאתם רוצים. כי לכל לקוח יש צורך משלו. הוא צריך להגיע, להרגיש את סוג הדשא ולהחליט. למשל – אם אתם מעוניינים לשים דשא סינטטי דווקא למגרש כדורגל, אז ידוע שהדשא צריך להיות צפוף ושיהיה לו אורך סיבים מסוים. מאוד חשוב להתייעץ עם חברת מקצוע מוכרת ובעלת ניסיון שתדע להתאים לכם את סוג הדשא שמתאים ביותר לצורך שלכם. חברת גרין ספורט סיסטם היא החברה המנוסה והמקצועית ביותר שתכירו. בעלי המקצוע שמתקינים את המדשאות הם מקצועיים, ומציעים לכם סוגים שונים של דשא סינטטי במחירים נוחים וטובים לכל הסוגים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיע, לבחור ולבצע התקנה.

 

דשא סינטטי מחיר התקנה

אחרי שבחרתם את הדשא סינטטי מחיר משתלם במיוחד לכם, כעת אתם צריכים להכיר מחיר נוסף והוא: מחיר ההתקנה. העבודה של החברה לא מסתכמת במכירת הדשא, אלא גם בתהליך ההתקנה עצמו. ההתקנה כוללת שלושה שלבים, שבלעדיהם אתם לא יכולים להתקין את הדשא: הכנת השטח בו יותקן הדשא, בחירה והובלת החומרים למקום ולבסוף, התקנת הדשא המיוחל.

 

איך ניתן להכין את השטח?

את השלב הזה אתם לא עושים לבד. התקנה של דשא סינטטי מחיר כלולה בתוך העסקה. אך חשוב מאוד שתדעו איך זה מתבצע, שתבינו את סדר גודל זמן העבודה והניקיון שתצטרכו לעשות לאחר מכן. בשלב הראשון המתקינים מבצעים ניקוי ושיטוח אדמה. הם מביאים את השטח לגובה רצוי ולאחר מכן מבצעים את התקנת הדשא על המשטח. חברת גרין ספורט סיסטם בעלת ניסיון וידע רב שנים בהתקנת דשא סינטטי במחירים נוחים לכל לקוח ולקוח. כך שאם אתם מעוניינים בהתקנה מקצועית, הם הכתובת עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here