קרדיט צילום: אורלי אייל

מחזירים את זרעי הבר לטבע:
לערים, לשכונות, לחצרות ולסביבה הטבעית

מיזם חדש של חברת LAVIDO שבעזרתו כל אחד יכול להציל זרעי בר שהולכים ונכחדים ולהחזיר אותם חזרה לטבע. מה הם זרעי הבר? ולמה הם נכחדים בעצם? תהליך העיור הביא להרס ואובדן כמות עצומה של מרבדי פרחי בר וגרם לכך שכ- 30% ממיני הצמחים נמצאים כרגע בסכנת הכחדה .

צמחי הבר נמצאים בסכנת הכחדה בישראל כתוצאה מכריתת עצים, קטיפה מאסיבית, שימוש במוצרי הדברה, שינויי אקלים, בניית כבישים, והרחבת ישובים, שבאו על חשבון צמחי הבר וצמצמו באופן משמעותי את החורש ברחבי הארץ, שהפכו לנדירים ביותר, וגרוע מכך מיני צמחים שונים שנעלמו לחלוטין מהעולם.

על רקע ההבנה כי יש לעשות שינוי ולהחזיר את זרעי הבר לטבע, לערים, לשכונות, לחצרות, ולסביבה הטבעית שלהם, המותג LAVIDO המתמחה בייצור מוצרי קוסמטיקה נקייה המבוססת על מרכיבים טבעיים, החליט להירתם לנושא ולפעול למען הטבע והסביבה.

קרדיט צילום: אורלי אייל

במסגרת זו משיק המותג לקראת חג טו בשבט, מוצר ייחודי ובלעדי בישראל: "סוכריות זרעי בר לשתילה ביתית", שמטרתו להחזיר את הטבע לעיר. הפרחים שישתלו על ידי כל אחד, יפיצו את זרעיהם לסביבה ולאט לאט, עונה אחר עונה – יתרבו! השתילה אפשרית אצל כל אחד בבית, בעציץ, באדנית, במרפסת או בחורשה שליד הבית.

מדובר במוצר הנראה "כסוכריה על מקל" מגיע באריזה קומפקטית, מעוצבת, נוחה וקלה לשתילה, הכוללת 4 סוגים של תערובות זרעי בר: מרבד מרוות יער ופרחי בר, מרבד לבנדר צרפתי ופרחי בר, מרבד קמומיל אנגלי ופרחי בר, ומרבד תבליני בר. כל מארז מכיל עשרות זרעים של פרחי בר והוא פוטנציאל לעשרות ומאות פרחים בתוך שנים בודדות.

השתילה קלה ומתאימה לכל אחד: ילדים ומבוגרים: יש להוציא מהאריזה, לשתול את הסוכריה באדמה כשהמקל כלפי מעלה מבלי לנתק אותו, מומלץ לשתול בחצי צל/שמש מלאה, ולמור על האדמה לחה עד לנביטה. להשקות לפי הצורך.

מתנה מקורית וערכית לעצמך וגם לסביבה
מחיר לצרכן: 12.90 ₪ ליחידה

מותג הקלין ביוטי LAVIDO (לבידו), מתמחה בייצור ושיווק מוצרי קוסמטיקה נקייה עם יעילות מוכחת קלינית המבוססת על מרכיבים טבעיים. קוסמטיקה נקייה (קלין ביוטי) משמעותה שימת דגש על הרכיבים אותם אנו מכניסים לגוף. כל מוצרי לבידו נקיים מרעלנים כמו: פרבנים, SLS, שמן מינרלי, פתאלטים ועוד אשר נמצאים בשכיחות גבוהה בקוסמטיקה הקונבנציונאלית. בלבידו מאמינים שהטבעי באמת עובד ולשם כך הם דואגים לבצע בדיקות יעילות קליניות בסטנדרט אירופאי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here