סיבות להתקין פרגולות ודקים בגינה

ההחלטה להשקיע בגינה הביתית היא החלטה מבורכת, כי מי שיש לו גינה שאינה מושקעת בסופו של דבר לא באמת יוצא אליה ולא משתמש בה. הרבה פעמים קורה שאנשים חולמים שתהייה להם גינה כמה שיותר יפה וגדולה, אך בפועל הם לא טורחים להשקיע בה, לתכנן ולטפח אותה, ולכן התוצאה היא שעם הזמן החלק החיצוני של הבית הופך להיות מוזנח.

אם אתם לא רוצים שזה יקרה אצלכם, או שזה כבר קרה ואתם רוצים לעשות שינוי, הגעתם למקום הנכון. יש הרבה דברים שתוכלו לעשות כדי לשפר את איך שהגינה שלכם נראית וכדי להפוך אותה למקום יותר פרקטי ונוח לשימוש, ואחד מהדברים זה כמובן להתקין דק או פרגולה. לכל אחת מהאופציות האלה יתרונות אחרים, והחלק היפה הוא שאתם לא צריכים לבחור רק משהו אחד מבין שתי האפשרויות כי תמיד ניתן יהיה לבנות לכם גם דק וגם פרגולה יפה.

מה היתרונות של דק לגינה?

אם אתם תוהים האם כדאי להתקין דק לגינה, כדאי שתדעו שיש לכך יתרונות רבים. ראשית, הדק משנה את כל האווירה בגינה כי הוא הופך את הגינה ליותר מכובדת ומאורגנת. שנית, הדק מאפשר לכם להעמיד עליו שולחן עם כסאות כך שתוכלו לעשות ארוחות בחוץ בצורה הרבה יותר נוחה. מעבר לכל אלה, הדקים של ימינו הם פשוט יפים, כך שזה יכול להשפיע לא רק על עיצוב הגינה אלא גם על עיצוב הבית כולו. זה לא במקרה כל כך הרבה אנשים פונים אל החברה שלנו בבקשה שנתקין להם דק מקצועי ויפה, כי הדקים המודרניים משנים לחלוטין את פני הגינה.

אם אתם זקוקים לשירותי חידוש דקים צרו איתנו קשר ב 04-825-7057.

מדוע כדאי להתקין פרגולה בגינה?

במידה ואתם חושבים על האופציה של התקנת פרגולות כדאי יהיה לקחת את זה ברצינות, כי פרגולה יכולה להשפיע על השימוש שלכם בגינה. אם יש משהו שאפשר לומר על ישראל זה שלא חסרה כאן שמש, ולמעשה אנשים רבים לא יוצאים לגינה במשך ימים ארוכים כי היא מוצפת בשמש ישירה מידי. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי להתקין פרגולה בכל גינה, שכן הפרגולה יכולה ליצור שטחים גדולים של צל, מה שאומר שתוכלו להשתמש בגינה הרבה יותר. אפילו ביום חם במיוחד ואפילו אם השמש מגיעה באופן ישיר לגינה שלכם במשך שעות ארוכות עדיין תוכלו לשבת בה, כי הפרגולה תיצור עבורכם צל. חשוב לדעת שיש היום הרבה מאוד סוגים של פרגולות ולכן חשוב לבדוק מה אתם מתקינים ומה יתאים לכם יותר. מעבר לכך שההבדלים בין הפרגולות קשורים לגדלים שלהן, יש גם הבדל בחומרים שמהם עשויה הפרגולה ואפילו בשאלה האם אפשר לשלוט על כמות הצל או לא. לכן מומלץ להתייעץ עם חברת ברנשטיין פרגולות ודקים, המומחים בתחום, שכן כל אנשי המקצוע שעובדים אצלנו יוכלו לעזור לכם לבחור את הפרגולה שתשנה לכם את הגינה באופן חיובי ביותר.

כמה זמן לוקח לבנות פרגולה ודק?

בין אם אתם רוצים שנבנה עבורכם דק ובין אם אתם רוצים שנקים לכם היום פרגולה איכותית, אתם בוודאי רוצים לדעת על כמה זמן של עבודה מדובר. ראשית, כדאי לדעת שלפי התקנת הדק בדרך כלל צריך לעשות עבודות קצרות בגינה, בין אם זה יישור השטח ובין אם זו כל עבודה אחרת. כמו כן, אחרי שהעבודות האלה מסתיימות ניתן יהיה להתקין את הדק תוך זמן קצר ביותר כי הדבר היחיד שצריך זה את החומרים הכי איכותיים שיש, וידע בתחום כמובן. את כל אלה תמצאו אצלנו ללא כל בעיה שכן זו בדיוק המומחיות שלנו ובזה החברה המקצועית שלנו עוסקת. כשמדברים על התקנה של פרגולה הדברים מעט שונים, כי צריך לתכנן אותה, לבחור את המיקום המדויק וגם להחליט מאיזה חומרים היא צריכה להיות עשויה. את כל הדברים האלה נוכל לעשות ביחד איתכם ואתם תראו שבסופו של דבר לא מדובר על עבודה שלוקחת זמן רב מידי. חשוב ביותר להבטיח שהבנייה וההתקנה של הדקים והפרגולות יתבצעו על הצד הטוב ביותר ולכן כמובן שלא כדאי לכם לעשות את זה לבד. יש צורך במומחיות ובניסיון רב כדי ליצור דקים ופרגולות שיחזיקו מעמד ולא יהוו שום סכנה, ולכן אנחנו הכתובת הטובה ביותר בנושא.

בנוסף אנו מספקים שירות של תיקון גגות רעפים באזור הצפון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here