איך מתכננים גינות ומרפסות גג

אם אחרי שנים של התלבטות החלטתם שאתם רוצים להקים גינת גג יפה או שאתם רוצים לבנות מרפסת, הגעתם למקום הנכון. אומנם את המרפסת עצמה תצטרך לבנות לכם חברה מקצועית שזו ההתמחות שלה, אך השאלה איך לעצב את המרפסת ואיך לגרום לה להיות חלק אינטגראלי מהבית זו כבר המומחיות שלנו. חלק חיצוני בבית, בין אם זו גינת גג, מרפסת או גינה רגילה זה אחד מהדברים הטובים ביותר שכל אחד יוכל ליצרו בבית שלו, כי יש משהו נפלא באוויר הפתוח. בעצם הידיעה שאתם לא צריכים לצאת מהבית כדי לנשום אוויר יש משהו מרגיע, ואם המרפסת או הגינה מעוצבות בצורה מושלמת ומתכוננות כמו שצריך הרי שההנאה כפולה.

זה נכון שיש גם הרבה אנשים שרק יוצרים גינה ולא באמת משקיעים בה, אך אנשים כאלה לא מספיק משתמשים בחלק החיצוני של הבית ולא מספיק מנצלים אותו. לכן, אם כבר החלטתם להשקיע בנושא הזה כדאי יהיה להחליט איך אתם רוצים לעצב אותו ואנחנו כאן בשבילכם.

איך הופכים גינת גג לשימושית יותר?

אחד מהדברים הראשונים שצריך לבדוק בגינות גג זה איך תוכלו להגיע לגינת הגג בצורה הקלה ביותר שיש. האם יש לכם מדרגות נוחות שמובילות לשם? או אולי מעלית פנימית? מעבר לכך, צריך לבדוק מה גודל הגינה שניתן לסדר לכם על הגג וצריך לתכנן הכול בצורה מושלמת. זה לא משנה אם מדובר על גינה או על מרפסת, כי בכל מקרה יש להתייחס גם לנתונים חשובים כמו גודל ומשקל שכן כאשר מעצבים גינת גג גם למשקל יש משמעות. זו הסיבה לכך שלא כדאי לנסות לעשות את זה לבד, שכן דרושה מומחיות רבה ביותר בכל הנושא הזה. בנוסף, אם אתם רוצים שגינת הגג תהייה גם המקום שבו אתם אוכלים ארוחות ערב משפחתיות בערבים שנעים בהם, הרי שכדאי יהיה לתכנן אותה בצורה כזאת. מצד אחד בוודאי תרצו שתהייה בה צמחיה יפה אך מצד שני כדאי יהיה גם להשאיר מקום לשולחן אוכל. מעבר לכל אלה, פעמים רבות כשמדברים על מרפסת או על גינת גג מדברים גם על נוף שרוצים ליהנות ממנו, ולכן יש להתייחס גם לנושא הזה בעת התכנון.

צל בגינת הגג

אם יש דבר חשוב שיכול להפוך כל מרפסת וכל גינת גג להרבה יותר שימושיות ונעימות, זו שאלת הצל. אומנם כולנו אוהבים את השמש הנפלאה שיש בישראל, אך כולנו גם יודעים לומר עד כמה לעיתים היא מוגזמת. לא קל להתמודד איתה בחיי היום יום ואם יהיה חם מידי במפרסת או בגינת הגג שלכם, סביר להניח שלא תצאו אליה מספיק. לכן כדאי לדאוג גם לנושא ההצלה, ובמיוחד בימינו, כשיש כל כך הרבה פתרונות טובים. נוכל להתקין לכם פרגולה בכל גודל שתרצו על הגג, ואתם תראו שבצורה כזאת הגינה תהפוך להיות הרבה יותר שימושית ממה שאתם חושבים. גינה במרפסת שאפשר ליהנות בהן גם משמש וגם מצל אלה גינות ומרפסות שהופכות להיות חלק הרבה יותר חשוב בבית ולכן זה כדאי. ההיגיון אומר שאם אתם כבר משקיעים ורוצים להקים מרפסת או גינה זאת, אתם גם רוצים לנצל אותה כמה שרק אפשר ולכן גם נושא הצל הוא משהו שצריך לקחת בחשבון.

עלות הקמת גינות ומרפסות גג

אין ספק שאחד מהדברים שבסופו של דבר יוכלו לעזור לכם להחליט האם אתם מקימים או לא את המרפסת או את גינת הגג שעליה חלמתם, זו העלות. רוב האנשים לא באמת יוכלו להשקיע בבית שלהם ובשיפוצים בו מבלי לקחת בחשבון גם את העלויות, וזה טבעי שתרצו לדעת מראש לאיזו הוצאה כלכלית אתם נכנסים וכמה זה יעלה לכם. מובן שזה תלוי באלמנטים שונים כמו האם אתם רוצים דק, פרגולה או כל דבר אחר, אך זה תלוי גם בגודל של הגינה שצריך להקים ולעצב לכם. מעבר לכל אלה, זה גם תלוי בשאלה לאיזו חברה מקצועית אתם נותנים את המשימה הזאת, ובמקרה ריצ' עיצוב גינות תוכלו להיות בטוחים שהעלויות לא תהיינה גבוהות מידי. חשוב לנו שתצאו מרוצים ולכן ניתן לכם הצעת מחיר שתתאים ליכולות הכלכליות שלכם ושתתאים לתקציב שהקצבתם לכל העניין. לייעוץ וקבלת הצעת מחיר התקשרו עכשיו  050-5318540.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here