צילום: גלית דרור

כ- 45 תלמידי כיתה י' מביה"ס גוונים של המועצה האזורית מנשה הגיעו למטעי האבוקדו של "חקלאי גרנות" בכפר גליקסון וסייעו בקטיף עקב מחסור בידיים עובדות • דודי פרידמן, מנהל ביה"ס: "שמח על ההזדמנות שניתנה לתלמידים ולתלמידות שלנו לסייע לחקלאי המועצה וגאה בהם על ההשקעה"

רוח ההתנדבות הישראלית ברחבי הארץ מרגשת מאוד וכוללת אינספור מיזמים התנדבותיים בתחומים רבים, מהפרט ועד הקהילה. על רקע המצוקה הקשה בענף החקלאות, שנותר ללא ידיים עובדות בטיפול ביבולים, בשדות ובמטעים, רתמה המועצה האזורית מנשה את תלמידי מערכת החינוך, לסייע לחקלאים הרבים הפועלים במועצה. בשיתוף פעולה עם "חקלאי גרנות", אשר פועלת במושבים וקיבוצים רבים באיזור עמק חפר, הגיעו כ-45 תלמידי כיתה י' מביה"ס "גוונים" שבעין שמר, לקטיף אבוקדו במטעי האבוקדו של גרנות בכפר גליקסון. לדברי גלית דרור, הרכזת החברתית של ביה"ס, "מדובר מבחינתנו ביוזמה מתבקשת של גיוס ילדינו למען חקלאי האזור, ואני מקווים לעשות זאת גם בעתיד ככל שיידרש".
בתוך כך משיקה "חקלאי גרנות" פלטפורמה דיגיטלית שנועדה לחבר בין הצרכים החקלאיים של חקלאי גרנות וישראל בכלל, לבין ארגוני מתנדבים שונים בחקלאות, בדגש על סיוע ויוזמות עבור ולמען חקלאי עוטף עזה.. לדברי גיורא מרום, מנכ"ל חקלאי גרנות, "לאור המצב ולצורך הדחוף בידיים עובדות בעבודות שונות בחקלאות הקמנו בחקלאי גרנות מטה מתנדבים לניהול ההתנדבות הפעילות החקלאית שלנו ושל חקלאים מצפון ומדרום להם אנו מסייעים ונגייס את כל המערכות שלנו על מנת לתמוך ולסייע בכל הנושאים הנדרשים, הן ברמה הלאומית והן ברמה הפרטנית".

צילום: גלית דרור

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here