קרדיט: https://trex.co.il/

דק מרהיב המקיף את הבריכה או ניצב בפינת החצר הוא בוודאי שדרוג מפנק במיוחד. הוא הופך את המרחב כולו לנעים הרבה יותר, הוא מאפשר לנו ליהנות מהחלל החיצוני של הבית והוא מככב בבתים רבים בישראל. אם אתם מתכננים להתקין דק גם בחצר או במרפסת שלכם, אתם בוודאי מחפשים פתרון פשוט ויעיל שידרוש תחזוקה מועטה ככל האפשר. הדק הסינטטי הוא המענה המושלם עבורכם, ויש לו לא מעט יתרונות שכדאי להכיר.

כשהדק היפהפה מאבד מקסמו

כל מי שהתקין בעבר דק בחצר הבית בוודאי מכיר את הסיטואציה הזו. אחרי תקופה נפלאה שבה הדק נראה חדש, נקי ומרשים, הוא מתחיל לדהות, לאבד מקסמו ולהיראות הרבה פחות רענן. החשיפה הממושכת למים עלולה להוביל לריקבון, הריקבון עשוי לעורר שורה של בעיות בטיחות ובריאותיות, ועם השנים חומר הגלם אף מתחיל להתעוות, וכך עלולים להתגלות שבבים המסכנים את הצועדים יחפים לאורך הדק. כל זאת ועוד, החשיפה התמידית לשמש הישראלית פוגעת במראה הדק ומחייבת תחזוקה משמעותית.

הפתרון האידאלי – דק סינטטי

אם אתם משתוקקים לעצב דק לגינה אבל חוששים מהאתגרים שהוזכרו כאן, הבשורה הטובה היא שיש גם דרך אחרת. למעשה, דק סינטטי הוא פתרון נפלא שמספק מענה איכותי ומצמצם משמעותית את הצורך בתחזוקה. בזכות תהליך הייצור, הדק הסינטטי עמיד מאוד בפני מזג האוויר. הוא לא מתעוות, כאן לא נראה את השבבים שיוצאים עם הזמן, הצבע שלו יישמר ונוכל פשוט להמשיך וליהנות ממנו. גם מלאכת הניקיון במקרה הזה פשוטה במיוחד: בלי חומרי ניקוי מיוחדים ותכשירים יקרים תוכלו לנקות כתמים ושמנים, בקלות ובתוך דקות.

המענה האידאלי לטווח הארוך

סביר להניח שעם התקנת הדק אתם רוצים ליהנות מראש שקט לאורך זמן, ולהימנע גם מעלויות גבוהות הנלוות לתחזוקה המורכבת. אם כן, הדק הסינטטי הוא בדיוק הפתרון עבורכם, והוא יעניק לכם את הסטייל והיוקרה שאתם באמת מחפשים. יכול להיות שעלות הדק תהיה מעט יותר גבוהה, אבל בטווח הארוך תגלו שאתם עומדים לחסוך לא מעט כסף וכאבי ראש. זאת משום שהדק שלכם ייראה תמיד חדש ורענן, ללא כל צורך בליטוש הקורות, בצביעה מחודשת, בחומרים מורכבים או במכונות גדולות ויקרות. פשוט, יעיל – וחסכוני יותר.

בTREX- תקבלו מידע והסבר מפורט אודות התקנת דק סינטטי בגינה בהתאמה לצרכים שלכם ולמידות המיוחדות של חצר הבית או חצר העסק שלכם. אצלנו תמצאו גם חיפוי עץ סינטטי לקיר, התקנת דק, ומעקות. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 077-997-3060 או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here