עבודות גובה בסנפלינג
קרדיט:קנבה

איטום ביריעות ביטומניות היא שיטה פופולרית המשמשת להגנה על מבנים מפני חדירת מים. איטום ביריעות ביטומניות קשור למעשה לממברנות ביטומן או יריעות אספלט, אשר עשויות מתערובת של ביטומן ופולימרים שונים המעניקים גמישות ועמידות. איטום מסוג זה בהחלט יכול להבטיח תוצאה מנצחת עבור כל החפץ בכך.

איטום ביריעות ביטומניות – איך זה מתבצע?

איטום ביריעות ביטומניות מתבצע באופן עקבי. במהלך ההתקנה, היריעות מונחות על פני השטח ולאחר מכן מחוממות ליצירת אטימה הדוקה ועמידה למים. איטום ביריעות ביטומניות הינו תהליך אשר מבטיח כי היריעות נצמדות למשטח ויוצרות מחסום מפני מים, ומונעות נזילות ופגיעה במבנה. אחד היתרונות העיקריים של שימוש ביריעות ביטומניות לאיטום הוא אורך החיים שלהן. הן יכולות להחזיק מעמד עשרות שנים עם תחזוקה נאותה, המספקים הגנה ארוכת טווח מפני לחות. בנוסף, הם עמידים לקרינת UV, מה שעוזר להם לשמור על שלמותם לאורך זמן.

Alp Service – מומחים בבטיחות

חברת אלפ סרוויס מתמחים בתיקונים ושיפוצי מבנים כבר משנת 1995. צוות המומחים שלנו מורכב מאנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים, ששמחים להעניק שירות למגוון לקוחות מרוצים שכבר בחרו נכון. נזילות, סדקים או צביעת מבנה חיצוני – צרו קשר, אל תהססו. פנו באתר או במספר הטלפון: 055-9850068

עבודות גובה בסנפלינג

עבודות גובה בסנפלינג נעשות באמצעות ירידה משטח אנכי (לרוב בניינים) באמצעות חבלים וציוד מיוחד, לצורך ביצוע עבודות מורכבות. עבודות גובה בסנפלינג אמנם נחשבות לפעילות מאתגרת ואף מהנה עבור מי שנהנים להיתלות בין שמיים לארץ, אך היא מצריכה תכנון קפדני, הכשרה נכונה והקפדה על פרוטוקולי בטיחות, במיוחד לאור הסיכונים הקיימים במקצוע.

עבודות גובה בסנפלינג – מה חשוב לדעת?

עבודות גובה בסנפלינג טומנות בחובן לא מעט אתגרים וסכנות, מה שמחייב את כל העוסק בתחום להשתמש בכל הציוד הנדרש ולהיות מאומן היטב עבור המשימה. עבודות גובה בסנפלינג כוללות רתמות בטיחות, קסדות ומכשירי ירידה הם חיוניים כדי להבטיח ירידה בטוחה. כך גם נקודות עיגון נכונות ותשומת לב לחבל ולכל הפרטים הקטנים הינם קריטיים. חשוב לדעת שהתהליך כולל גורמים רבים שחייבים להיות מסונכרנים בתזמון מירבי על מנת להשלים את הביצוע כהלכה.

Alp Service – מקצועיות זה שם המשחק

חברת אלפ סרוויס גאים לשרת את קהל לקוחותיה לאורך שנים ארוכות. אנו מתמחים בסוגי עבודות מגוונים, איטום, תקלות, צביעה – כל המעטפת שאתם צריכים. הינכם מוזמנים לפנות לאנשי הצוות שלנו שישמחו לעמוד לשירותכם. פנו עוד היום באתר או במספר הטלפון: 055-9850068

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here