בריכות ביתיות ודשא סינטטי - הטרנד החם של הקיץ

אם עשיתם שיפוץ נרחב ומושקע בחצר ביתכם, והחלטתם למקם בריכה כדי לצנן את עצמכם בימי הקיץ הלוהטים, תרצו להשקיע ביתרת חצר הבית. בוודאי תעדיפו ליצור אווירה רגועה, מראה נאה, וסביבה מהנה למבוגרים וילדים כאחד. על כן, העיצוב המושלם לחצר שבה יש בריכה יהיה דשא חי או דשא סינטטי, שיצור את המראה שקיים בבריכות ציבוריות ופרקי מים. עקב סיבות רבות, בריכה ביתית בשילוב דשא סינטטי תקבל עדיפות.

מחיר ונוחות

חשוב להבין שעלויות מוצר אינן מסתכמות ברכישתו, אלא מורחבות לאורך החיים שלו, ולזמן והכסף שתצטרכו להשקיע בו לאורך השימוש. כך יוצא, שבעוד שדשא חי הוא זול יותר בנקודת הקנייה, עלויות התחזוקה וההשקעה הנדרשת הן רבות. אתם או הגנן היקר שלכם תצטרכו לטפח, לגזום, לדשן, להשקות, ולהחליף עלים מתים כל עוד תרצו לשמור על דשא מטופח. לא כך המקרה עם דשא סינטטי, פתרון יותר אטרקטיבי מכל הבחינות. השקעה יותר משמעותית ברכישת דשא זה, תוביל לכך שלא תצטרכו להתעסק עם תחזוקת וטיפוח הדשא, ולבזבז על כך כסף באופן תדיר. למעשה, אין עלויות השקיה וגינון, ושחיקת החומר היא איטית הרבה יותר ואינה מושפעת כמעט ממזג אוויר. מה שיש, הוא דשא בעל מגע נעים, ומראה נהדר שרק מוסיף ערך לחצר שלכם ולבריכה שבה.

שרידות לאורך זמן

כל מוצר בעולם עובר תהליך מסוים של שחיקה. ככל שהמוצר טוב יותר ועמיד יותר, הוא ישרוד זמן ארוך יותר אל מול מפגעים שונים. חצר שיש בה בריכה ביתית בשילוב דשא סינטטי הופכת לאזור ישיבה ומשחק. אם משתמשים בדשא חי, שולחנות וכיסאות שעומדים על המשטח, וצעדי הדריכה פוגעים בצמח. כמו כן, הילדים מתרוצצים מהדשא לבריכה ומהבריכה בחזרה לדשא, ובכך מטפטפים כלור שפוגע בדשא, ומלכלכים את הבריכה עם העלים שנושרים. צרפו לכך את השמש היוקדת של חודשי הקיץ ומחירי המים העולים שמונעים השקיה ראויה לצמחי הבית, ותקבלו דשא מצהיב ושחוק שיש לטפל בו כל כמה שבועות. לא כך המצב עם הדשא הסינטטי, שעשוי מחומרים פלסטיים עמידים. בתחזוקה מנמלית ולא תכופה, הוא יעמוד מול כל המפגעים האלה וימשיך לשרת אותנו כמשטח ציפוי נהדר לסביבת החצר.

ניקיון ובריאות

חשוב להבין כי אם נפרוש דשא בחצר הבית שלנו, יהיה מדובר בחלק מאסיבי משטח הבית בו יהיה צמח חי. קחו בחשבון שכל פעם שילדיכם ישחקו וישתובבו בחצר הבית הם יחזרו עם כתמים ירוקים, ועלי דשא אותם יפזרו בכל רחבי הבית ובתוך הבריכה. בנוסף לכך, אם לאחד מבני המשפחה ישנה רגישות כללית לפריחת צמחים, או רגישות ספציפית לפריחת דשא, הוא יסבול קשות בעונת האלרגיות. אם כל זאת, אפשר להימנע ממפגעי הניקיון והבריאות. על ידי שימוש בדשא סינטטי, תוכלו לקבל את המראה הנפלא והמגע הנעים של הדשא, מבלי לחשוש ממכת התעטשויות או לכלוך בכל פינה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here