קרדיט: pexels

משבר האקלים אך גילינו בשנים האחרונות אינו מושג תיאורטי עתידי אלא מציאות קיימת ונוכחת במד מעלות הצלזיוס ובמילים אחרות – חם פה. יתר על כן על פי כל התחזיות הצפויות החום המכה בלי רחם לא צפוי להיעלם מחיינו בקרוב אלא להפך ובשנים הקרובות אנו צפויים לחוות גלי חום קיצוניים בתכיפות גדולה יותר ובעוצמה גדולה יותר.

אז מה עושים? ובכן אופציה אחת היא לגרום להפחתה דרסטית בשימוש בדלק מאובנים ולהביא לירידה משמעותית ברמת פליטת גזי החממה בכדור הארץ. למרבה הצער גם אם אופציה זו אכן תתממש, השפעתה על מזג האוויר בישראל תהיה עתידית ואיטית, על כן, נציג בפניכם אופציה מעניינת לא פחות – טבילה בבריכת שחייה ביתית.

עלויות ואפשרויות

המבוגרים מבין קוראי מאמר זה בוודאי זוכרים תקופה לא רחוקה מאוד בזמן בה בריכה ביתית היתה מוצר מותרות ממנו נהנו רק חברי האלפיון העליון. האמת חייבת להיאמר, אמנם חלו בתחום זה התקדמויות לא קטנות, אולם גם כיום בניית בריכת שחייה סטנדרטית בחצר הבית היא עדיין פעולה לא זולה במיוחד, מעבר לצורך בשטח פנוי מתאים בחצר הבית, בניית בריכה עדיין תגבה מחשבון העו"ש המשפחתי במקרה הטוב, מספר עשרות אלפי ₪ (ולרוב למעלה מכך) זאת מבלי לדבר על עלות תחזוקה מתמשכת, שגם היא נאמדת בכמה אלפי ₪ לשנה.

במידה והסכומים שתוארו לעיל לא נמצאים במסגרת התקציב שלכם, אבל עדיין יש לכם עניין לרכוש בריכה לגינה, אל חשש, שוק הבריכות הביתיות כולל היום מגוון רחב של מוצרים זולים במידה ניכרת, דוגמת בריכות שחייה מתנפחות בגדלים שונים, בריכות מוכנות להצבה, בריכות לילדים קטנים ועוד.

כדי למצוא את המוצר המתאים לכם ביותר ישנן כמה שאלות יסוד אותם כדאי לכם לשאול לפני הגיחה לחנות או אתר האינטרנט הרלוונטי, ואלן הן השאלות:

  • כמה אנשים צפויים להשתמש בבריכה?
  • מה הם גילאי האנשים אשר צפויים להשתמש בבריכה?
  • כמה שטח פנוי יש לכם בחצר עליו תוכלו להציב את הבריכה?
  • מהי מסגרת התקציב שאתם נכונים להשקיע ברכישת הבריכה?
  • כמה זמן וכוחות יש לכם להשקיע בתחזוק שוטף לבריכה?

אחרי שתענו על שאלות אלו בצורה מלאה ויסודית, תוכלו לעבור לשלב הבא- רכישת הבריכה. בשלב זה יש כמובן להפעיל את אותן פרקטיקות צרכנות נבונה בהן כדאי להשתמש בכל קנייה גדולה: התייעצות עם חברים ומכרים שביצעו רכישה דומה ואיסוף המלצות ודיס-המלצות, קריאת ביקורות על המוצר והמותגים הרלוונטיים ברשתות חברתיות ובאתרי דירוג צרכניים אמינים, ולבסוף בחינת השכל הישר בשיחה עם איש המכירות או בשיטוט באתר הסחר.

במידה וצלחתם את כל התהליך בשלום, ברכות, אתם ככל הנראה בעליהם הגאה של בריכת שחייה ביתית ולפניכם ימים ושבועות של הנאה צרופה. לצד זאת הקפידו לשמור על הוראות הבטיחות כלשונן ותשמרו על ביטחונם של בני המשפחה, בפרט אלו הזאטוטים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here