נעלי עבודה לגינה, האם אתם באמת יודעים מהי הנעל המתאימה?

עבודה בגינה יכולה להיות מאוד מהנה ומספקת , אך יחד עם זאת היא עלולה להיות מסוכנת אם לא נוקטים באמצעי בטיחות מתאימים.

אחד מאמצעי הבטיחות החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון זה לנעול נעלי עבודה תקינים לעבודה בחוץ.

יש כל כך הרבה נעלי עבודה איך בכל זאת יודעים במה לבחור?

אופי העבודה ובחירת הנעל המתאימה

לפני שאתם רצים לחנות הנעליים ורוכשים זוג נעלי עבודה יש מהניילון או הקרטון, המתינו רגע כי יש מספר דגשים חשובים שכדאי לשים לב אליהם :

מה אופי העבודה שלכם? האם אתם עובדים עם מים, או אולי אתם סוחבים כלי עבודה כבדים מאוד ואתם צריכים נעליים יציבות, או שאולי אתם מרכיבים פרקטים בגינה ורוב העבודה היא בסביבה של דבקים, ברגים וכן הלאה.

לכן תחילה הסבירו למוכר מה אופי העבודה שלכם ובכך אפשר יהיה לבחור את הנעל הנכונה.

נעליים גבוהות או נמוכות? אם לצורך העניין אתם עובדים בגינה עם הרבה מים , אטימות נעל העבודה צריכה להיות ברמה גבוהה.

נעליים עם שרוכים או בלי שרוכים? אם אתם מעדיפים נעל שתנעלו אותה עם תחילת עבודה ולא תצטרכו להתעסק איתה במהלך היום , נעליים בלי שרוכים בהחלט יספקו עבורכם את המענה הנכון, אך אם זה לא מפריע לכם ואתם מעדיפים נעלי עבודה עם שרוכים כדי לחזק אותה ולהצמיד אותה לרגל אז נעל מסוג זה תהיה מתאימה יותר.

ומה לגבי עיצוב? רובינו נוטים לחשוב כי נעל עבודה היא "בסך הכל" נעל עבודה ואין לה חשיבות עליונה לנושא העיצוב, אבל עם השנים הבינו יצרני הנעליים כי נעלי עבודה יכולות להיות מעוצבות באופן שהוא מתאים לאופי העבודה , וכיום ניתן למצוא נעלי עבודה שהם יפות ואפילו אפשר להשתמש איתם גם לטיולים ולמסעות ולאוו דווקא לענייני עבודה.

והדגש החשוב ביותר ואחרון חביב שיש לקחת בחשבון הוא נושא הנוחות, נעל העבודה יכולה להיות עם או בלי שרוכים, מעוצבת יותר או מעוצבת פחות, אבל בסופו של יום עבודה אתם אלו שתרגישו את הרגליים וכאן מבחן התוצאה בא לידי ביטוי.

כדי שנעל עבודה תתאים לתואר שלה היא צריכה להיות נוחה לעבודה ואיכותית, היא צריכה לשבת על הרגל כמו כפפה על היד שתרגישו כאילו אתם הולכים יחפים שלא תהיה מגושמת מידי ותתאים למידת הרגליים שלכם.

איכות ונוחות תמיד הולכים ביחד, לכן בדקו היטב את כל הפרמטרים שהוזכרו.

לסיכום

לפני רכישת זוג נעלי העבודה תציגו למוכר את אופי העבודה שלכם.

נעליים גבוהות או נמוכות.

נעליים עם שרוכים או בלי שרוכים.

נעליים מעוצבות – זה לא חובה אבל אם יש נעל שהיא גם יפה וגם נוחה אז למה לא.

נעליים איכותיות ונוחות – בדקו היטב מה מקורן של הנעליים, ומי ייצר אותן, חשובה גם האחריות כי בסופו של דבר הנעליים ילכו איתכם צעד אחר צעד לאורך זמן , זכרו זאת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here