טיפול בזרי פרחים – יש דבר כזה

אנחנו מקבלים אותם לידינו, צבעוניים, פרחוניים ויפהפיים. זרי הפרחים מוסיפים הרבה חן. הבעיה היא שכאשר מדובר בזרי פרחים עדינים למדיי, הם נוטים לנבול ולאבד את צורתם. על כן, רבים רואים בזרי הפרחים מתנה ליומיים או שלושה, אך לא מעבר לכך. על כל פנים, אם יודעים לטפל היטב בזרים, אפשר להאריך את חייהם וליהנות מהם עוד קצת.

איך מטפלים בזרי פרחים?

אנחנו אוהבים להעניק זרי פרחים בכרמיאל בהזדמנויות שונות, אך האם אנו יודעים גם לטפל בפרחים האלה? ובכן, אלה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם בעניין:

  • לשמור על הניקיון – הניקיון בריא לא רק לבני האדם, אלא גם לצמחים. לפיכך, כאשר אתם מקבלים זר פרחים מהשליח, אל תמהרו להכניס אותו לאגרטל שכרגע הוצאתם מהבוידעם. הקדישו לפרחים עוד כמה דקות וספקו להם סביבה נקייה: נקו היטב את האגרטל.
  • לקצוץ – מרבית הגבעולים של הפרחים אינם מתאימים לגודלו של האגרטל, ולכן חשוב לקצוץ אותם. כדאי מאוד להשתמש בכלים חדים כמו סכין ומספריים, על מנת שלא לפגוע ברקמות הגבעול אשר צריך לספוג את המים.
  • המים – חשוב להוסיף לאגרטל מים נקיים ופושרים. די בהוספת כמות מים מעטה יחסית של רבע אגרטל. אם בנוסף לזר קיבלתם גם תוסף מזון לצמחים, חשוב להוסיפו לפי ההוראות. נוסף על כך, כדאי להחליף את המים באגרטל בכל יומיים או שלושה במטרה למנוע את היווצרותם של הבקטריות.
  • הימנעו משמש ישירה – הפרחים זקוקים לאור, אך הם גם עלולים להתייבש תחת קרני שמש ישירות. כך שבמקום להציב את האגרטל על אדן החלון, מומלץ להניח אותו על השולחן, למען האיזון בין האור לצל.

פרחי הסליחה

פרחים בחולון מתקשרים אצלנו יותר עם אירועים משמחים כמו חתונות, מסיבות ושאר אירועים, אך לפעמים לא צריך לחכות לאירוע גדול כדי להגיש פרחים. קיימות הזדמנויות שונות להביא פרחים, ומבין ההזדמנויות האלה הבולטת שבהן היא בקשת הסליחה. כולנו טועים לפעמים, אך אנו יכולים בהחלט לתקן את המצב. אחת הדרכים לעשות זאת היא בעזרת בקשת סליחה משודרגת: באמצעות שליחת פרחים.

משווים ומזמינים

פרחים גבעתיים הם מתנה נפלאה אך יכולה להיות גם יקרה ובלתי משתלמת. לפיכך, לפני שאתם מזמינים את הזר הראשון שאתם רואים באתר האינטרנט, כדאי לבצע השוואת מחירים. באתר השווה תוכלו למצוא את כל המחירים העדכניים ביותר עבור סידורי פרחים, זרים ומשלוחים. בלחיצת כפתור אחת תוכלו להזמין את השירות המבוקש ליד המבוקש וכך לחסוך בזמן יקר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here